Mmmm!

Va gott det kan vara med ett kallt glas saft. Just idag blev det en ny variant. BOB har kommit med nån saft (dyr som vanligt) där det inte ska vara några konstiga saker i, "Just Natural" eller nåt tror jag de hette. Mumma :) Apelsin & Mango va det i denna. Jättegod!

Det verkar ju faktiskt som om det finns några stackars männsikor läser min blogg, iaf tittar till den lite då o då. Och om mitt lilla enformiga o smårutiga liv är intressant för dessa speciellt utvalda människor så är det ju inte mer än rätt att jag faktiskt tar o lägger några minuter här o uppdaterar lite. Eller hur? :)
Vad har jag att säga idag då mån tro?

......


Jo för sjutton gubbar, de måste jag ju berätta! E ju så knasigt så knappt jag tror på det själv! HAHA!
Jag, Millis o Hilma hade precis gått ut och var nästan i höjd med soptunnan (skulle gå bort o säga till barnen att vi skulle gå en promenad). Jag tittar ner så jag ser vart jag har mina två- och fyrbenta när jag plötsligt hör "bdmp-bdmp". Tittar snabbt upp, eftersom det låter typ som en häst på en äng som galloperar eller nåt ,(vilket är ännu mer osannolikt hos oss nästan!) o vad hinner jag skymta?! Jo, en råbock!! Mitt på gatan. Kom springandes som ett jehu från ängen mitt emot oss och rätt över gatan, fyra meter från oss och in i grannträdgården på andra sidan syrénhäcken.
HAHA, jag o Hilma fatta NADA!!! O allt gick på max två sekunder. Var nästan säker på att jag såg horn på den, så därför jag sa råbock. Men snacka om att vi blev snopna. Tror inte Emilia han reagera, för hon sa inte nåt iaf.. Jaja, det var lite spännande idag iaf.

Vi fick då iaf gått iväg på vår promenad, Emilia ville kolla på hästarna, igen... Måste ju säga att Carinas nya häst, Dania tror jag hon heter, är väldigt mysig. Kontaktsökande o lugn. Hon har nog gjort ett riktigt kanonköp där. Lisas häst ser lite småskönt korkad ut. Haha.... Jättesöta e dem ju, så klandrar inte Millis att hon vill titta på dem.

Så, det får väl räcka för idag! I helgen blir det jobb för hela slanten! Så kanske inte blir så väldit mkt skrivande just då. Men ska försöka komma ihåg o skriva lite oftare :)


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej och vart var kameran då? Reagera inte Hilma på lukten. Kramiz

2011-05-26 @ 20:37:43
Postat av: Anki

Som om jag hade hunnit få upp kameran om jag hade haft den med mig! skojar inte, de gick på två röda sekunder allting!

2011-05-26 @ 21:24:49
URL: http://lillkarlzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0