Idioter på vägarna

Igår va jag väldigt nära att bli prejad in i mitträcket när jag skulle köra till jobbet. Idiotkärring som ine ser sig för när hon ska byta fil!
Hon tyckte hon kunde köra om bilen som va framför henne, problemet vara bara det att jag var redan halvvägs förbi henne!!!! Fan lär er o se er för i trafiken era jävla hönshjärnor!! Tuta som fan o hon kom bara närmare o närmare. Otäckt som fan va de!

Nåja, det satte väl ribban för kvällen kan man säga.. För sen va hela kvällen helknas på jobbet =/ Kom en pat nästan direkt när vi öppnat som min ssk behövde lite backup med o de tog sin lilla tid där. O sen tyckte väl läkarna att de oxå kunde ta lite tid på sig, hela kvällen... *stön* Men vad göra? Gjorde de jag kunde, o sen va de bara o sitta o vänta på att det skulle hända nåt, typ... 22.50 gick jag o ssk hem. Kul! Slutar kl 22 annars....

Ne, ska försöka sluta va så bitter***** o ta mig i kragen o vara glad resten av dagen! Som tur är så jobbar jag med mina bästa som förgyller dagen. O idag ska jag försöka komma ihåg muffinsen som jag köpte på Ica i förrgår, coklad- och citronmuffins va det. En med nougatfyllning o den andra med nåt annat. Mums!! Gottegris som man e. Men jag får nog börja hålla igen snart, för magen börjar bli lite degig igen :P Den har ju fakiskt vart ganska platt o fin ett tag nu, så vore kul om de höll i sig nu när man kan ha lite mindre kläder på sig som förhoppningsvis visar lite former iaf, de lilla man har kvart! HAHA!
Ne, se om man kan frächa till sig o göra nåt vettigt av sig innan man åker iväg o jobbar igen då.


Puss o kram på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0