Snart Öland för hela slanten :)

Idag är det torsdag och trots kräk-attacken om anföll mig i tisdagskväll efter jobbet så har jag lyckats jobba idag iaf. Va hemma igår o vila i stort sett hela dagen. Men mådde bättre sen på kvällen. Hade tur så jag bytte min vanliga lediga dag från tors till ons så jag slapp sjukdag! :P Surt om man ska förlora typ 1000 spänn för en karensdag när man nu har jobbat som en blådåre för o få upp en sjuhelvetes bra lön! Men där lura vi systemet lite, hehe!

Imorn är alltså sista dan på jobbet för tre veckor framöver! Tihiii! :D Synd bara ekonomin inte är superbra just nu bara :( Får se om vi har råd o åka ner till Varberg till Wheels and Wings. Annars får vi spara de till när vi åker till Öland på söndag. Barnbidraget kommer ju liksom på onsdag. Så va lite bad planing kanske :P Men men, vi va ju trots allt i Västerås förra helgen. Så får väl nöja mig me de då.

Snart ska vi skicka alla barnen i säng, o SEN är det snart SOMMARLOV för hela slanten!!!

*Längtar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0