Sista jobbdan

Blev till att "vabba" istället. Millis kändes så varm när hon ville gå upp ur sängen imorse. Inte undra på när hon visst hade 38.7 i temp. Jaha, o vart kom de ifrån då?
Jaja, tur vi inte är övergödslade på jobbet iaf, men ville ju änna jobba sista dan innan man säger hejdå. Ska se om vi inte kan åka in en kortis till jobbet senare under dan. Har ju min sodastreamflaska där om inte annat.
Sen så gör de nog iof inte så jätte mkt att Millis e sjuk just idag. För min mage är visst inte i balans riktigt ännu... Har hunnit gå o göra mindre roliga besök på toa tre gånger redan. Inga kräkningar tack o lov. Men jävlar va man får gå direkt alltså! Eeeuww! Va väl lite för snabb me o äta vanlig mat antar jag =/ Men de blir nog snart bra de me.

Ne, jag får väl försöka göra nåt vettigt här idag istället. Typ städa upp o tvätta lite så de e gjort innan vi åker om bara två dagar! :D Jippie!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0