Power Meet Västerås

Ja det var ju en helt fantastisk helg vi fick ha, gubbs o jag! Strålande väder hela tiden. Mysigt o sova i bilen, o vi kan inte klaga på komforten, för de gick hur bra som helst me luftmadrassen där i :) Men måste nog ändå säga att en av de bästa stunderna va när vi gick på marknaden på lördagen o titta på lite kläder m.m. som en snubbe från Holland hade där. Vi såg en supersöt klänning som satt på en provdocka där, härligt sidenvit med vita broderade blommor på. Så gullig! Och i 50-tal's stil givetvis...

Så den här klänningen kommer jag att beställa hem när Janne beslutar sig för att gå ner på knä!! Vi fastna för den båda två o de va till o me han som sa att den skulle ju jag faktiskt kunna ha. Inte superdyr heller, 169 euro.
Så nu vet ni vad jag ska ha på mig, om Janne nu kan få tummen ur röva vill säga ;)






(De röda assecoarerna hör inte ihop med klänningen,
även om jag nog faktisk gilla midjebandet...)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha, den var ju riktigt söt. :P Och jag kan definitivt se dig i den, känns som din stil. :P Nu gäller det bara att få ner karln på knä också... ;)

2011-07-12 @ 20:44:06
URL: http://xilona.blogg.se/
Postat av: blondinbodahl

Jättefin klänning! En riktig Anki-klänning. *Du, pssst, har hört att ett krokben kan funka för å fälla karlar;)*

2011-07-14 @ 17:14:19
URL: http://blondinbodahl.blogg.se/
Postat av: Anki

Tack. Ja visst e den kanonsöt! :) Gilla den skarpt. Lagom mkt detaljer på den. Det fanns en kostym som janne skulle kunna ha, bara det att den va i typ samma färg som min bakgrund här på bloggen!! HAHA



Undrar om han fattar vinken bara Ida om jag lyckas fälla krokben på han ;)

2011-07-14 @ 20:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0