Jobb jobb o åter jobb!

Denna veckan blir nog tuff! Ska jobba heltid på vct + två pass på Jouren! Men de ska vi nog fixa :) Idag har Lina fått vart med mig. Har väl inte vart så jättekul för henne, men hon har fått se lite grejer iaf. O en sväng på stan hann hon med oxå. Blev två par fin örhängen o lite gott.
Längtar till fredag då jag o Janne åker till Västerås till Big Power Meet!! Städade ur chevan o kolla baksätet så de gick o fälla ordentligt, (Emilia stod i framsätet o rocka loss) och jo då, de va ju inga problem o få horisontellt läge där inte! I med luftmadrassen bara så e de klart :) :)

Helgen i Hedekas:
Jo vi åkte ju upp på fredagkväll för vi skulle va uppe i Hedekas redan mellan 9-10 på morgonen. Va änna bra väder för dan med, inte stekande hett som de va förra året då man höll på o smälta bort i bilen!! Men poängen gick la sådär, fick bara 32 p. Fick nåt på 40 tror jag förra året iaf. Men de va roligt! Men gubbs sa att nästa år får vi ta var sin bil... Hehe!

Ne, får la försöka lägg lillskruttan. Har ju vart på dagis HELA dan idag! O ska va de resten av veckan oxå :( Men hon verkar ha haft det bra som tur e..






Kram o hej så länge :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

hej, visst e de samma färg på din klänning som bilen.? Snyggt

2011-07-04 @ 19:03:31
Postat av: anki

ne inte riktigt. min e mer aprikos o bilen mer rosa :)

2011-07-04 @ 20:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0