Hmm, update?

Ja du, när var jag här inne o skrev senast?! Innan jul va de nog säkert iaf! =/ Har inte riktigt haft tid o sitta framför datorn, jag är väl vad man skulle kunna kalla lite av en periodare?!
Jaja, hur som haver, vad har hänt sedan jul då.. Låt tänka......

  • Firat jul på kvällen hos Kaj o Linda
  • Juldagen åkte vi till u-a o fira lite jul igen
  • Nyårsafton jobbade jag extra. sen kom fam Fransson hit o fira med oss.
  • Mirre o Lina stannade här i fyra nätter tror jag. Mycket mysigt o trevligt tyckte vi de va, sen fick de ju inte stanna längre :(
  • Sen har de väl i stort sett bara vart jobb, jobb och jobb för oss båda två! Hilma behöver ju rastar rätt ofta eftersom hon inte kan hålla några överdrivna timmar på blåsan direkt.. Så det är in och ut många gånger om dagen! (Tur det inte e en ruskig o regnig höst just nu, utan en torr o fin vinter!)
  • Emilia får sin 16:e(!) tand o har vart lite febrig o snuvig några dagar i början av året
  • Tindra har inatt fått kräksjuka, inte kul! Men hon e jätteduktig o ligger där inne i sitt rum. Lite nyponsoppa har hon fått behålla iaf, små små mängder åt gången. Och inte en enda gång på golvet, tack o lov! :P
Näe, de va väl i stort sett bara det. Ja, nåt mer har de väl vart kanske, men inget överdrivet viktigt, annars hade jag väl förhoppningsvis fått me de här?!


Ska försöka va lite duktigare på o uppdatera här igen... Men nu ska jag börja förbereda maten, gubbs kommer snart hem med Teo i släptåg.



Tjingeling :)

Kommentarer
Postat av: Bastiankatinka

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

2011-11-28 @ 10:44:39
URL: http://bastiankatinka.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0