Tihi...

Ja de blev ju ett bra slut på denna halvbraiga dag iaf :) Började dan me o va trött som fan själv. Millis e ju inte känd för att ligga o mysa på mornarna direkt. Så upp iaf o sen åka iväg te Ullared för lite shopping. Pengar överförda o klart!

Väl där gick de bra. Tills jag kom till kassan... Efter mycket om och men fick jag då ihop de, för jag orkar inte skriva allt här för då blir jag inte klar idag! Sen gnällde emilia heeela vägen hem. SKITKUL! NOT!!!
Hemma så fick hon lite mat o sen direkt i sängen. Själv trött som fan själv fortfarande. Istället för lunch så blev det de två sista kakorna, en kiwi ocn en cappucino. Då tappar jag den stora biten jag får upp med skeden ur kiwin på backen, boken blir kladdig av kakan och jag börjar tappa tålamod!

Blev tillslut att jag la mig ute på soffan på baksidan o slöa i vänat på att emilia skulle vakna.
Sen så fick jag ett mongoryck o fick för mig att nu orkar jag inte glo på Teos kaluffs längre så jag drog fram trimmern o raka av håret! :P Hehe.. Tindra ville me bli klippt så fick ta henne med. Så nu ser de la nåt sånär vettiga ut iaf. Fick till såna där streck p sidan av huvet på Teo. Blev rätt OK tycker jag. Se om jag kan få bild på det imorn kanske.

Imorn förreste, då blir de jobb helda dagen. Kommer va skittrött! Men bara jobba o se glad ut. vilket inte är så svårt när man jobbar me de bästa!

Nä fan, orkar inte skriva mer nu. Hopp i duschen o sen bums i sängen!!

Natti natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0