Sovrum!!

Äntligen så har vi fått ner sängen! Allt är klart här nere så nu ligger jag faktiskt i sängen o skriver :) Blev ju hur mysigt som helst här. Fick även mina nya hissgardiner idag + överkastet till sängen (som jag fick på köpet utan kostnad!!) Så de va bäddat o fint nu när jag gick ner o la mig.
Får la se hur länge jag fortsätter med det när vardagen börjar igen med tidiga mornar upp te jobbet.
Lite tavlor har jag fått upp med efter lite om och men. E ju bara murbruk här nere, så de e lite svårt att spika.... Men mina gravidfoton är uppe ovanför sängen och två mindre söta med hjärtan med silvergrått i botten är uppsatta. Sketa bra! Ska ta lite bilder me o lägga upp framöver.

Nu är det te o läsa lite bok o sen blir de att nana, om inte gubbs tänkt nåt annat..... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0