Semestern snart slut

Snart är denna sommars semester till ända! :( Och nu kom jag på att jag skulle ha ringt till jobbet oxå o kollat om de har gjort färdigt mitt schema :P Hehe.. Får försöka göra det imorn!! Komma ihåg alltså...
Hur som haver, sista dagen imorn då. Får kolla mitt Jourcentralsschema me så jag inte missar nån kväll eller börjar med att jobba helgen eller så! Kan ju bli jobbigt annars! Höhö...
Brr, blir kall om fingrarna här ute. Ungarna satt framför TV:n o glodde o tjöta så jag gick ut o satte mig istället. Men de börjar bli lite kallt känner ja i bara linne o korta shorts.

Igår va vi på High Chaparall hela dagen. Har inte vart där på typ 23 år. Ja, den mattematiken kan ju de flesta av er räkna ut. Men de va mysigt. Bra föreställningar o god mat o god glass. Avslutade med att gå på muséet som är där som Big Bengt har skramlat ihop en hel massa bråte! O då menar jag EN HEL MASSA!!! Hur mkt grejer som helst. Allt från små äckliga uppstoppade ormar till jättestora lok. Så e de bara att fylla i det man kan komma på i gamla grejer där emellan, typ...
På väg hem ringde Jannes chef o sa att mattan hade kommit!! Jippie! :) Så idag är den på plats. Blev förjävla bra alltså. O matcha färgen på väggen skitbra. Så nu ska de bara på med lite mer färg längst ner vid två väggar o sen ner med sängen :)



Lite omgjorda bilder från igår kommer här:


Kommentarer
Postat av: Mamma

Men du har bara haft 3 veckor då väl? ja de går fort

2011-08-04 @ 21:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0