Plockar o städar om vart annat! Varför blir man aldrig klar?

Ja de kan man ju undra.. Igår fick jag världen ryck o röjde ut ALLT i barnens rum! Förutom säng o kläder typ... Så nu e de RENT där. Ett tag iaf... =/ Hoppas de håller i sig någorlunda iaf. Till helgen kanske om man har tur... Bra o ha de gjort om vi ska börja möblera om där så snart.

Så idag efter jobbet så har jag plockat resten av all skit som ligger överallt. Och fått ut det som hamnade i hallen så nu står det utanför garaget istället. Ja, de ska till tippetn, men jag hann inte köra idag eftersom den stängde kl 16 o då va jag typ hemma.

Imorn åker vi på utvecklingsdagar till Visingsö med natten. Ska bli mycke roligt och intressant! Ser fram emot detta..
Ne, nu MÅSTE jag gå o pudra näsan!

Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0