Ny färg i håret

och gubben blev tvingen o dra upp slingor ur slingmössan på mig. Men idag svor han inte fullt så illa som sist iaf :P Haha!! Har köpt röd/brun toning som jag tror ska bli rätt bra. Så blir det lite ljusa slingor kvar. Får se imorn hur jag ser ut i hövet! Tur man e ledig o inte ska te jobbet o måste visa sig om de vill sig riktigt illa!

Har kollat på fyran nu. Barnaskrik o jäkelskap eller vad den heter. Dem e för roliga alltså. Men jag sakna att inte den riktiga "Matilda" var med. Och Dag-Otto så klart. Bäst av alla! :) Hehe...

Ne, om en kvart så är det dax att skölja av detta jag har i hövet. Sen får vi se hur de blir. Ska se om jag kan lägga upp en bild imorn under dan.
Blir te o åka te Ullared imorgon efter frukost tänkte jag. Införskaffa lite höst- och vintergrejer te kidsen o ev se om jag hittar nåt till Emilias rum som hon ska ta. Tror det lutar åt att Tindra får ta det stora rummet. Så behöver vi inte göra om så jättemkt just nu iaf. Inte mer än det mest nödvändiga.

Tjingelingen på er!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0