Morgonmys

Denna fredagmorgon har jag fått mysa lite med Emilia. Hon vakna tidigt idag men janne kom ner med välling så hon låg o myste i sängen med mig en stund. Sen va vällingen urdrucken och Emilia va på väg upp för trappen... Så bara te o masa sig upp o försöka fortsätta mysstunden i soffan istället :)

Igår så hämtade vi Linn på stationen i stan. Så vi fick myst med lite lunch på Orion och lite småkik i affärerna. Hemma gjorde vi chokladrutor som vi frossa sen på kvällen :P Gubben gjorde min favvomat: Kycklingtoast med klyftpotatis. Så gott! Tack älskling!!

Snart får jag väl ta o plocka fram frukosten, för millis har redan hunnit med TV, två pottbesök, påklädning och lite lek och frågat efter frukost två gånger.. Ingen sovmorgon här inte. Ja, så länge hon inte vaknar innan sex om mornarna får jag väl vara nöjd!

Ha en trevlig fredag!! Själv ska jag jobba hela helgen med start ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0