Memoarer

Känns som om jag är skrivsugen. Men vet inte riktigt vad jag ska skriva. Har funderat en del kring saker i livet, men jag kan inte komma fram till något bra svar direkt. Och jag har verkligen försökt att tänka o känna efter. Men det är ändå lika med noll. Vet inte om det är bra eller dåligt. Och när jag frågar andra, vilket de tycker skulle vara vettigt eller klokt att göra så har inte de heller nåt bra svar. E så svårt det där.

Jag tror inte att jag kommer att ångra något beslut som jag hittills har fattat gällande detta. Men man vet ju aldrig, hur känns det om 20 år? Men då är det kanske för sent. Å andra sidan, varför helt plötsligt då, om jag inte har känt eller ångrat nåt nu, på ca 20 år?! Som det är nu, så känns det väldigt bra. Både i hjärta o själ o magen, så känns då lite skumt att det helt plötsligt inte gör det en vacker dag. Känns bra alltså.

Vad tror/tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0