Jo då, nu e jag nästan säker!

Igår kväll när jag kommit hem efter jobbet på Jouren så hände det igen...... Janne kolla på TV:n på styrkesport. Och uppenbarligen tyckte anden de va lika ointressant som jag, så hon/han släckte helt sonika ner det, så bilden blev svart! Haha!! Så Janne fick byta o byta tillbaka, så funka det igen. Men det är andra gången på en vecka. Så nåt e de jue!

Sitter o bligar på sista Sommarkrysset nu o väntar på att gubbs ska komma hem från lokalen. Och Hilma vill ut o springa, så hoppas han kommer snart så hon får komma ut lite Annars får jag la gå ner o lägga Emilia nu istället.

Sen blir det mys me gott o mumsa på :P Gottegris som jag e!! O så har jag hyrt ett par filmer oxå. Se om de är nåt o ha.



Och så vill jag säga ett stort GRATTIS till Linda o Jägarn till eran lilla flicka som kom idag! Söt som socker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0