Helgen

Verkar väl som att jag ska gå på min första fotbollsmatch nånsin på lördag! (Säkert den enda också...) Min syssling Christian som spelar för nåt lag uppe i Sundsvall, tror jag det är, kommer ner o spelar mot Ljunskile på söndag em. Så då blev jag inbjuden på detta evenemang. Och jag kan ju säga att de va inte igår man träffade den människan! Måste ha varit på Elsas begravning sist, och det var typ 2003 tror jag. Gick på gymnasiet iaf vet jag.
Och nu såg jag dessutom att John Lindberg Trio ska spela i Munkedal på lördagkvällen dessutom, och dem grabbarna e ju inte fel heller! :) Skitbra rockabilly band som vet vad de pysslar med. Så ska kolla lite folk o se om det är nån som e sugen.

Roooligt!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0