Fredag o LÖÖÖN!

Så jävla gött me lite pengar på kontot igen! O rätt bra lön denna gången me, inte helt fel. Så nu ska jag försöka finansiera i en resa åt mig i höst. Janne Banan har ju bokat resa me grbbarna Grus till Turkiet i oktober. Så jag känner att jag vill inte va sämre jag, utan att ska försöka spara denna månaden (bortsett från Jannes 35 års present då) så jag med kan åka!
kände ett sug i morses att åka te Ullared igen, men klockan va redan över 9 så ingen större idé, tandborstar kan jag köpa på ÖoB :P

Förövrigt då.. Jo, ikväll smygbörjar Texasdan i Svenljunga, så vi tänkte vi kunde ta Pärlan in på en sväng, då det visst skulle va lite jänketräff typ. Får väl se hur många det dyker opp, men några kan man ju hoppas på iaf. Imorn börjar det på riktigt. Men de brukar inte va så mycket o ha, tyvärr. Men eloge för alla som försöker göra det till en framgångsrik dag!


Imorn em så drar jag mig uppåt för en tur te U-A, the Big City ;) E ju kalas 25+25+25, varav jag känner en av dem då; Sissi-Babian ^^ De andra två har jag bara träffat ett par gånger typ, så vet bara vilka dem é. Men tror det kan bli roligt. E dock rädd att det kan komma bli lekar som är så där pinsamma o göra. Kul o se andra göra dem o skömma ut sig, men risken e stor att alla kommer o få göra, då även jag.... :P


Åhh, nu kom jag på nått gott, jag har PLOMMON i kylskåpet! Fick det av söta snälla Gunnel när vi skulle gå o hämta hem hästarna från sommarbetet. Mums! Alldeles nyplockade från trädet!

Ne, nu får man väl hitt' på nåt här.

Tjingelingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0