....

Ja. De blev en lång dag på jobbet idag. Men vad jag älskar mitt jobb, och mina kamrater! Så många härliga skratt man kan få alltså! Och hälften bara för att man själv säger såna grodor ibland :P
Denna sommar har vi haft två kanon läkar-assistenter hos oss. K och F kallar vi dem :) För en gångs skull så har de vart två vettiga under en och samma sommar och de har vart till jätte bra hjälp. Roligt också när man kan kjäbbla lite med dem! Haha..
Idag har vi frossat som jag vet inte vad! De har var fredagsfrukost (som vanligt), chokladtosca, Paradisask och inte mindre än två bullkransar! Så min mage ser ut som 4:e månaden nu, HAHA!
Vi satt och disskutera lite kost o sånt på trefikat. och de spann vidare till det här me fetma, att vi överkonsumerar fel mat etc. Och jag e ju helt inne på de som F menar. Om ni läser mitt tidigare inlogg om fetma, så var det ungefär som att höra ett eko på hur han tyckte människan (som djur) var. Så kul att det är fler än jag som tycker så :P Men så finns det en höna på jobbet som tyckte nåt helt annat... Haha, fick bita mig lite i tungan där! Men jag nekar ingen sin tro på saker och ting här i livet, så varför ens försöka göra en föreläsning :P Skulle va intressant o höra djura en förlängning av den tron o se hur den ser ut!
Jag håller mig nog till lite mer Darwin-teorier eller vad man kan kalla dem :)


Ne, om en ska ta en promenad me den fyrbenta här innan hon börjar klättra på väggarna fullständigt! :D

Kram på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0