Snörvel

Usch va de svider i näsan! Blä! River i halsen oxå... De gillar vi inte!
En positiv sak idag är att det är klarblå himmel som bjuder på en strålande sol!! :) Tror jag ska ta en liten promenad sen o ta med mig kameran. Kanske kan få lite fina bilder.. Hoppas vinden mojnar lite bara. För den får man ju givetvis inte vara utan. Man kan ju inte få allt... Är glad iaf o slippa de gråa o trista vädret som har hängt över oss i flera dagar nu!

Lillan går omkring här o härjar. Undrar om hon lider av skofetisch? Igår kom hon knallandes in i v-rummet med en av sina stövlar på sig! Hur hon nu lyckats med det, de vet jag inte...

*PROSIT*

...och nu kommer hon gående med sina sommarskor och vill ha på sig dem. Ibland (nästan varje dag) så sitter hon mitt bland alla skor och försöker prova dem. Pappas går ganska bra eftersom de är så lätta att få i fötterna i ;)


Min lilla docka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0