Snor...

...vad är det egentligen? Jag skämtar verkligen inte när jag säger att jag har gjort slut på en HEL hushållsrulle bara sen igår!!! Och då har jag ändå använt varje ark minst TVÅ gånger!!! Min näsa gör ont och svider hjumungus mycket!!! Ändå smörjer jag hela tiden :(

*tycker synd om mig*

Kan ingen vänlig själ komma o förbarma sig över mig en stund... Mamma har ju åkt nu. Så e bara jag o alla barnen hemma.
Imorn måste jag vara någorlunda frisk, för då ska jag in till jobbet o va på labbet under eftermiddagen. Måste träna upp mig på nya systemet de har börjat med i år tills jag börjar på riktigt nästa torsdag!

*HJÄLP*

Har ringt på en jätteläcker barnvagn nyss med:

Finns i Alingsås, så hoppas på o kunna köpa den när vi åker till/från Uddevalla. Ska höra va gubbsen tror också. 800 kr har han satt ner den till, o de tycker då jag det kan vara värt. Den läckra skötväskan o regnöverdrag medföljer givetvis.
Min är så tung o köra med, vill ha en lättare vagn. Ska ta lite bilder o lägga ut den på blocket. Får nog sätta ut den rätt billigt e jag rädd, för det är MÅNGA barnvagnar ute, o de har legat ute rätt länge dessutom. O min är väl inte den mest "moderna" direkt, men den va toppen att ha när lillan va liten iaf.

Så om någon är ute efter en bra första vagn så är det bara att höra av sig :)






Tjingeling så länge
lillkarlzon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0