Slingor

Att det ska va så svårt att leka frisör hemma. Den här gången hade jag till o med en slingmössa o sån nål o hela köret, men de blev inte bättre för det! Ja, jag blev inte gul, men då fick jag istället inte med hårrötterna ordentligt istället.... *snörvel* Så jag har fortfarande jättemörk hårbotten o ser fortfarande inte klok ut i hövvet! *snörvel* Och så vill jag ha i slingor av de röda som jag köpte oxå... Men måste ju fixa hårbotten först! Fan, kommer te o tappa håret snart tror jag.... Ibland undrar jag om det ändå inte är värt o lägga de där pengarna hos frisören istället. Då blir det iaf rätt gjort från början! *gäsp*

Ne, nu vill jag SOVA! Morsan ligger i soffan här o snusar så gott så. Tänk om ungarna kunde sluta babbla på dass o göra det de ska göra istället....... SUCK!

De e kallt idag, har vart nere under 0-strecket. Brr! Men de e rätt fint när frosten sitter på blommorna o i buskar o gräs. *gäsp*

Så, nu äntligen kan jag få gå o lägga mig en stund igen. Om nu lillan går med på detta o inte börjar i 120 knyck!



God natt!



//lillkarlzon






P.s Cissi, herregud! Du har så rätt!! Kolla bara på IP numret.. Haha, ja, det är Linda som har skrivit detta. Tur de e nån som har huvet på skaft i min röriga värld :) D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0