Hemmafru & 25-års present

Idag har jag då vart förbaskat redig o städat o plockat diskat o haft mig hele dan. Och i sista minut så kom jag på att jag hade lovat gubben o göra pinnbröd oxå! Men, jag hann!! Samtidigt som jag påbörjade maten oxå som behövde va klar inom rimlig tid så han hann o äta innan han skulle iväg o ha scouterna.
*klapp på axeln*


Övrigt då? Jao, min sambo berättade för mig igår (vilket han egentligen inte hade behövt) i samband med ett gräl som vi/(jag) tog upp (igen). O de va min 25-års present.... Han har planerat en resa för oss allihop + våra mödrar. Eller iaf min mamma, Helena hade inte bestämt sig. Jaja, skitisamma, han berättade iaf de. Hur han hade tänkt o så o de skulle inte bli så dyrt faktiskt. ca 30.000:- med All Inclusive på sex personer räknat då, varav morsan skulle stå för 10.000. Så faktiskt, ganska billigt...

Jag vet inte riktigt varför han tog upp de e egentligen, för de va inte riktigt ekonomi det handlade om eller att han va iväg o jobbade eller så... Så han kunde faktist ha hållt sig liiite till. Men jag hade ändå fattat att de va nåt liknande på gång. För de har vart en del frågor om "man kanske ska ta de där vaccinationerna ändå, så har man gjort dem" "behöver kolla med min rådgivare hur min ekonomi ser ut" bla bla bla...


Jag har ingen aning om vilka hotell eller i vilken stad de har kollat på i Egypten men jag själv tycker det här ser rätt läckert ut:



Hur som haver, så ser de då ut som om de väl blir en resa iaf. Kapitalet finns där, så de väl till o börja fixa ihop pengar till vaccinationerna då. Jag är klar, har fått via jobbet. Men de andra har ju inte. Så de får fixas.

Så, nu vet alla de, eller iaf ni som läser bloggen då.


Tack o hej
leverpastej

//lillkarlzon


Kommentarer
Postat av: mamma

Jasså då va de ingen hemlighet längre, Du vill väl åka? Annars e de ju inget vits med att resa. Vart var de du såg de ställe du fastna för då? Puss

2010-09-23 @ 20:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0