Så orättvist ibland :(

En liten punkt-lista:

Varför måste den person man träffar och blir förälskad i:
  • bo så långt bort från min hemstad?
  • inte vela ha fler barn, bara för att han har sedan tidigare?
  • varit gift?
  • vara så vansinnigt enveten (mer än mig!)?

Varför måste den person man träffar och blir förälskad i:
  • vara så underbar?
  • ha ett sånt tålamod med mig?
  • vara min bättre hälft i livet?
Givetvis så är detta alltså samma person då, för den som inte har alla hästar hemma, eller alla bestick i lådan, hissen ända upp etc. etc. ;)


Ja, de har vart en halvkul dag idag för mig.... Eller rättare sagt de senaste dagarna. Har väl vart bra kanske att man har jobbat hela helgen så man har sluppit tänka så mkt. Summan av kardemumman är den att jag så gärna vill ha ett barn till, en son, men det vill inte min bättre hälft... Just på grund av att han nu redan har tre stycken... Men det kan väl ändå inte jag hjälpa??? Ja, jag vet att de fanns där när vi träffades, men det kan liksom inte hjälpas att jag är ego i denna frågan! Jag har sedan tonåren alltid trott att jag ska ha minst två barn, en dotter o en son! Och nu säger han att om jag vill ha det så får jag väl skaffa det med nån annan då?!?
Hur f*n tror han de känns då? - "Nä, jag skiter i vilket, vill du ha en till så får du väl skaffa de då, men inte här.."

Nähe, ne de kändes ju j*vligt bra då! Inte ledsen alls, närå!!!!
De e i sånna stunder jag bara fullständigt vill idiotförklara det manliga släktet!

*TÄNK ER FÖR INNAN NI TALAR!!!*








Tur jag älskar dig ändå, lakritspipa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman! Lider med dig! Ingen lätt fråga att brottas med. Förstår er såklart båda två! Blir många barn att finnas till för, samtidigt som "barnkära" Anna-Karin såklart vill ha en egen liten kotte till! Hoppas ni löser allt! Stora kramen

2010-09-23 @ 17:55:24
Postat av: Linda

Stora kramen kom från Linda o Vilma!

2010-09-23 @ 17:56:19
Postat av: Anki

Tack för de värmande orden.

Men jag e ju väldigt nyfis på vem som skrev det första! Har tänkt o tänkt o tänkt, men kan inte komma på nån som jag tycker skulle stämma in på texten... :)

2010-09-24 @ 07:45:31
URL: http://lillkarlzon.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Men... är det bara jag som är trög eller... men det var la Linda som skrev även första kommentaren...? Eller var du bara ironisk kanske? För isf är det för tidigt på morgonen för min del. :D



Förstår att det är en jobbig fråga men hans kommentar var ju bara... dum. Lycka till oavsett. ^^

2010-09-27 @ 09:43:10
URL: http://xilona.blogg.se/
Postat av: Anki

Cissi, nej, det står ju inget namn på den första! ;) Linda ser jag ju att de står, dumnsut, gå o lägg dig igen! Haha!!

2010-09-27 @ 09:58:05
URL: http://lillkarlzon.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Men men men... Ok, nu är det visserligen sent på kvällen och så, men jag är lite osäker, hängde du med på att Linda skrivit båda kommentarerna? Är iaf så både jag och Erik tolkar det.

Första kommentaren avslutas med "Stora kramen" och andra är "Stora kramen kom från..." som att Linda bara missade att skriva i sitt namn första gången och därför skriver en gång till för att förklara det. Men du kanske fattade det och bara driver med mig, är lite osäker just nu. :D



Och ja, jag skall gå och lägga mig nu.. ;)

2010-09-29 @ 23:55:00
URL: http://xilona.blogg.se/
Postat av: Linda

hAha jag har visst missat vilken röra jag har ställt till med! Såklart det va jag som skrev bägge, men klanta mig och glömde skriva Linda! Nu vet du iaf! Stora kramen igen!

2010-10-02 @ 09:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0