Lugnt o tyst igen. Njuter.....

Tänk va skönt de e o lyssna på tystnaden ibland. Mmm.. Hör bara klockornas tickande, vindspelet utanför dörren, när det slår lite i markisen. Tindra plockar lite inne på sitt rum.

Aahhh, tyst o skönt... Mmm...



Syrran kom här igår kväll me tvillingarna i släptåg. Så det va fem barn här sammanlagt. När pizzabagaren frågade hur många barn jag hade hemma, (hur många klubbor han skulle lägga med) så fick jag börja räkna på fingrarna!
"Hmm, Ella, Isa, Tindra, Teo o Miranda. Fem stycken!" =) Han fråga om jag hade dagis hemma, hehe...
Men nu är ordningen återställd. Teo är iväg hos en kompis, lillan sover o Tindra grejer som sagt på sitt rum. O jag gör nada!
Igår satt jag o mamma o kolla på olika hotell i Egypten, och vi fastna för det här. Det ligger i Sharm El Sheik. All inclusive såklart. Janne ska ringa sin revisor (eller va sjutton han nu är) o be han sätta över vissa pengar. Tycker det är en ganska bra 25-års present :) Vi ska åka i mitten-slutet på mars nästa år.

Gudars så skoj! :)



Näe, vad ska man göra nu då? Gubben e inte hemma förs om några timma än. Han är o jobbar ihop pengar till vaccinationerna, haha! Hua, bara dem går ju på mellan 4000-5000 kr. O då är jag redan vaccinerad! De e DYYRT!


HAHAHA!!! Pysan ser så förbaskat rolig ut. Hon kommer gående, o helt plötsligt sätter hos sig på ryggen/röva o börjar tvätta sig!! Haha, o så går vi igen... Knaskatt!




//lillkarlzon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0