Kall, strålande morgon

Det är en alldeles strålande, men ack så kall morgon idag. Jag är fortfarande förkyld o näsan rinner.
Morsan bör vara på väg ner här snart. Hon har inte hört av sig än, så antar hon inte har åkt riktigt ännu. Vi skulle mötas upp i Borås o ta en sväng på Knalleland.

Jobbet igår kväll var helt hopplöst. Herregud, fattar inte vad de höll på med. Jag skämdes nästan över o jobba igår. Låg en timme efter i schemat nästan från starten! Jag var nog den enda av oss som hade ett tempo på 110...
Ne, de va ingen höjdarkväll! Stämplade ut 22.55, och jag slutar egentligen 22.15.... Var rätt trött imorse kan jag säga. Usch..

Ne, ska försöka få på mig lite kläder o gå o snyta näsan.



Förresten, om nån har sett min filt, säg till! Hittar den inte :(




//lillkarlzon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0