I'm to sexy for my...

...FUR, to sexy for my fur, to sexy it hurts...

Denna sång har jag o gubben tilldelat våran älskade Pysan! Hon ser så fluffig ut där hon sitter i soffan på kvällarna o somnar sittandes så gott som! Eller när hon ligger dubbelvikt o tvättar magen.. Haha! Älskade lilla Pysan :)


*Ögonen ser creepy ut bara för att henes pupillerna inte drar ihop sig*






Om det är nån som vill ha en överenergisk, övertrött, enveten ett-åring så SÄG TILL!!!!
Alltså, det är nog välkänt av de flesta att tålamod, de är inte riktigt min grej... Så även i fallet med min underbara dotter Emilia.
I ett par veckors tid nu så har hon inte varit nåt rolig alls! O enventare unge får du nog nästan leta efter me tror jag... Trött? Ne, jag ska då RAKT inte sova!! Gudars så dumt de skulle va, kan ju missa nåt.. De e sååå mkt bättre o grina o gnälla o hänga mamma i benen (bokstavligt talat) o krypa upp i soffan o upp i knät för att sen gå ner igen, kinka lite till o göra om proceduren 10-15 ggr till! Ja, oh så kul vi har det

*NOT*

Nu har hon kommit på att hon får ju precis plats med armen in i skåpet me där knäckebröd o sånt annat finns. Så nu går hon o småäter i skåpen, endast 13 månader gammal.. E de okej o börja med sånna vanor redan? Trodde de va sånt hormonstinna uttråkade o lata tonåringar gjorde (o jag då)?! Kanke inte ska nämna de till tansköterska eller bvc-sköterska om de frågar om matvanor...   =/






*hmm* tog Sara typ baaara 10 timmar att svara på skype.. HAHAHA!!!




Ne för sköveln, ska man göra nåt vettigt nu elr? NÄÄEE! På me TV:n o sen göra iordning lillskiten för sängen... Om hon bara inte ville vakna så förbenat tidigt.. Innan sju är lixom inte min grej riktigt!











Tjipp tjohej på er :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja vadå då? Bättre sent än aldrig ju ;)

2010-09-15 @ 21:08:05
Postat av: Mamma

Hej men lilla du hon är ju en kopia av dig som liten ju, och du var så underbar

2010-09-17 @ 16:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0