Holabandoola :)

Hua, det är high life här just nu! Alla fyra ungar springer omkring höger till vänster o leker, ja, vad de nu e de leker för nåt...
Emilia vill givetvis va me o springa efter o kolla vad de stora kidsen gör. Vilket tillslut resulterade i att hon blev nermejad... De gick bra som tur va. Ingen större skada skedd.

Hade gärna velat göra nåt idag, men de är ju sånt bajsväder :( Är marknad på i Mörlanda o inne i stan idag, men har ingen större lust o gå omkring i de blöta me ungar o barnvagn o annat folk!

Och så har jag en liten bekännelse oxå, kom på detta i morse *HJÄLP* tänkte jag!!!
Jag skulle ju öppnat upp för hästarna igår kväll o gett dem kvällfoder.... Aj aj aj tänkte jag, nu är de hungriga o inte alls glada på mig! Men de verkade inte ha gått nån större nöd på dem! Attesa låg förnöjt ner i hagen o de andra två stod o kura i vindskyddet. Chicago har dock ont i sin hov fortfarande, trots sulan. De var ganska mkt som var bortfläckt såg jag efter han hade tappat skon.
De fick då sitt kvällsfoder lite sent =/ Sorry... Men ikväll så tittar jag till dem igen o tar o borstar lite på dem me samtidigt. Nu kan de gå in o ut som de vill iaf så slipper de stå i de blöta hela dan.

Haha! Emilia går o stänger av TV:n hela tiden när Tindra o Miranda står o spelar Wii.. Hon vill nog ha odelad uppmärksamhet :P



//lillkarlzon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0