Hatar verkligen o vara förkyld!!

Det är sannerligen en plåga det här! Näsan har inte gjort nåt annat än o rinna på mig hela tiden :( Känns hemskt! Är väldigt tacksam över att ha en dotter som kan sysselsätta sig själv lite grann just nu. Så hon inte behöver hänga på mig riktigt hela tiden. Hon gillar verkligen den lilla lådan hon fick av Tant Linn i present! :) Man ska stoppa i fyrkantiga, runda o triangulära klossar i rätt hål. Den e jätterolig!

Det är ungefär en timme kvart till familjen kommer hem, o då ska Jan-Banan åka iväg så gott som direkt för att ha hand o miniorerna i scouterna.
Har vart så fint väder idag o hade gärna vart ute o tatt lite fina bilder o så, men jag vill verkligen inte gå ut o snörvla! Mamma tvingade ut mig o vi körde ner all skräp till återvinningen. Och så fick jag pillat fram barnstolen som Janne skulle målat nån gång (yeah right!) tillbaka till sin rättmätiga ägare= Linda :) Så kanske den blir målad tillslut...

Hmm, kanske skulle ta o kolla efter en egen sån på blocket. Men ska höra med Christina först o se om de hade Hennys sådan komplett. Vore ju väldans bra i så fall.

*snyyyt*


Ne, vad ska man hitt' på nu då? Det är ingen idé att lägga Emilia heller. Hon e inte trött än. O jag har ingen ork te o plocka undan i köket efter morsan.. TV:n e tråkig o jag har ingen bok o läsa...
Förslag nån?




//lillkarlzon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0