Underbar dag!

Hittills har jag o Emilia varit ute tre gånger idag, o klockan är bara tre :) Va ute en sväng efter frukost på lekplatsen i dimman och passa på o säga hej till pappsen oxå som jobbade en liten bit bort här. Sen blev det lite gröt o en tupplur för Millis! Jag passade på o kolla på mitt "lunch-program" och ta en dusch... Sen gick vi till Larssons o postade ett brev o köpta nästa bok som är med Aftonbladet. Ska försöka samla alla 14 böcker... 2/14 avklarade.. Haha! Sen blev det mat för att sen gå ut igen o plantera lite i mina krukor.
Inte helt lätt när man har en som måste springa omkring höger till vänster och man har muren precis intill.... Men de gick då bra iaf! Sen tog vi en sväng ner till lekplatsen igen i solskenet! :) Är en helt underbar eftermiddag!

Nu ska vi strax sätta oss i bilen o hämta Tindra som ska till dansen. Då går vi en sväng med vagnen så länge i Svenljunga. Måste bl.a. till banken o få mig en ny internetdosa! Min e helt paj nu, funkar inte ens o byta batteri :(

Och vet ni vad jag ska göra ikväll??? :D Hehe... Jag ska prova på det här nya; Zumba!! Hoppas det är lika roligt som det ser ut att vara. Börjar kl sex nere i gympahallen iaf. Får se om jag orkar/hinner skriva en recension om det senare ikväll...

Tjingaling på er!




//lillkarlzon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0