Ullared o ny hårfärg

Det känns fantastiskt bra att ha gjort färdigt alla klappar o Lina o mirres presenter nu! Har bara en endaste grej kvar, så de e OK! De va hyfsat mycke folk i Ullared, men de va som förväntat. De va ändå mer där i söndags, så de va inte så farligt. Får säga att jag är väldigt nöjd me sakerna jag hitta till Lina o Miranda faktiskt! Riktigt nöjd...

Mamma o Linda o Vilma följde med hem sen efteråt o sov här med natten. Linda följde med ner till gympahallen o körde zumba med mig! Och visst är det KUL! Karin är en kanonbra ledare som peppar igång en bra o de är bra, svängiga låtar till!

Mitt lilla Vilma-troll, hon va så förkyld den stackarn. Hon va så snörvlig o rosslig i halsen. O inte ville hon gå o lägga sig på kvällen inte! Janne gick runt o bar på henne medans Linda tog en dusch. Men så fort han gick in i vardagsrummet o ville sätta sig börja hon gråta igen! Haha.. Men så go hon e!!!
Min busunge <3


Så här snygga e vi rödhåriga :D Vilma e väl som vanligt snäppet vassare än sin faster, men ändå ;)
Jag e grymt nöjd med min färg får jag säga!! Men får nog sola lite tror jag så jag inte e så blek... Men Åsa nere på Sexdrega Klippet gjorde ett kanon bra jobb! Tackar enormt för detta!
Nu ska jag nog slappa lite.. Och gå upp på vinden.. Musen har vart så fräck att den tagit osten utan o fastna, den rackarn! Så får la ladda om dem..

*Brr, kallt*





Ta ta så länge :)
/lillkarlzon

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej va roligt att läsa lite positivt från dig. Tack. Du har de så bra och fint omkring dig, nära till de mesta förutom mig förstås. Jättego dotter och de andra är också jättefina. Du gör ett kanonjobb, glöm inte de. Sen får du gärna skicka över kortet på dig och Vilma till mig, jättefint. Älskar dig mamma

2010-10-29 @ 19:12:06
Postat av: Linda

Så fint skrivet av er båda!

2010-11-04 @ 16:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0