Tillbaka till...

...framtiden.
Ne, skoja bara.. Tillbaka till verkligheten! De va inte roligare än så. Det känns faktiskt rätt bra att börja jobbet igen, de riktiga så att säga. Fem av sex veckor är det tors-fre och en av sex veckor mån-tis som gäller. Och så en fre-sön klämmer vi in och fem tisdagkvällar :)
Jösses, låter ju massor det här!!

Vill skicka ett stort TACK till min kära svärmor som ställer upp som barnvakt hela torsdagarna några veckor framöver så både jag o Janne kan jobba!! Du är guld värd! Tack tack tack.

Mmm, nu la sig lugnet tänkte Pysan, så nu kom hon o la sig här i famnen på mig. Min håriga lilla bebis!
*Kurr-kurr-kurr*
SOS (B/)Västkusten går på femman just nu. Taskigt för ambulansen att jordfallsbron skulle vara öppen precis när de behövde åka på akutlarm =/ Men det är väl livets gång de med antar jag. Jaha, en som trillat ner från en ställning. Tänk att folk inte använder säkerhetsutrustning! Janne får med mig o göra om han inte använder rätt säkerhetsutrustning på höga höjder! Ajabaja!!

Ne, ska invänta gubben om han behagar komma hem snart från miniorscouterna. De sluta halv åtta..


Tjingeling på er där ute
/lillkarlzon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0