Gubbs födelsedag

Igår fyllde gubbsen år. Blev väl kanske inte den roligaste födelsedagen för han tyvärr. Jag har bokat tid för tatuering på fredag. Men innan han kan åka dit på fredag så måste han ju veta vad han ska ha givetvis oxå! Så då fick han åka in igår till Tobbe, han som tatuerar. Äta hann han inte med, utan de va te o åka dirket. Jag hann ge han hans paket med Solsidan och lite blommor iaf :) Kom hem själv precis efter han, Tindra har ju dans på måndagar givetvis. Äta fick han göra på (jag gissar) Burger King. Så, ne, de va väl inte den eftermiddagen han hade förväntat sig kanske... Men jag hade tyvärr inte så mycket att välja på, då Tobbe bara har öppet för möten på måndagar.
Så, iaf, om jag har fattar min kära sambo rätt så blir det på underarmen, liggandes, "Emilia" med liknande det bladverk jag har på min tatuering. Fast mera ;) Givetvis... Varför nöja sig med lite när man kan göra mera?! ;)
Men han fick då iaf lite tårta igår kväll eftersom mamma hade skickat med oss från i söndags. Tyckte de kändes lite onödigt att göra en tårta faktiskt, eftersom jag har tre byttor i kylen!!

Nu sitter jag här i soffan, klockan är 07.41 och barnen har precis gått utanför dörren och är på väg ner till skolan. Lillskrutten går omkring här, just nu ska hon sitta i mitt knä verkar det som. Prata i telefon ska jag göra me tydligen.. :)
Åh, jag måste prata med Linda A om Helenas eventuella julklapp oxå! Hade tänkt man kunde ta ett kort på stugan (antingen från andra sidan sjön, väl inzoomat, eller om man ror ut med båten). Men vi har ju ingen jättebamse kamera som man kan ta sådana där långdistanskort, så där kommer familjen Nerman-Asp in i bilden :) Får väl se om det går att få ihop det. Om det blir alldeles för långt bort från den andra stranden, ja, då måste man ju i sjön... Men båten ligger lixom inte i..... Så kan bli lite problematiskt att fixa detta diskret om vi har otur!

Ne, om man skulle ta o fixa lite frukost om en stund. Lillan fick ju ändå välling tidigt idag av gubben.




//lillkarlzon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0