Sicken helg :)

Igår va vi allt rediga till tusen!! Vi gick på en riktig långpromenad. Jag o Janne gick, lillan i vagnen o Teo o Tindra tog sina cyklar, så stack vi iväg efter lunchen. Tindra skulle leka med Henny, så vi sa att då kan vi väl göra så här då :) Tindra klarade cyklingen väldigt bra får jag säga. Vi blev imponerade faktiskt.
Väl hemma hos Kristina o Arto blev de lite fika med bulle. Alltid lika gott med nybakat! Sen knalla vi tre vidare mot stugan o farmor. Ett par bilder blev det längs med vägen oxå. Måste verkligen jobba med mina "egobilder" dock, hehe.. De blir inte riktigt så bra som jag vill :P
Hemma hos farmor blev det lite blodpudding för Emilia, då det var matdax för henne egentligen. Vi hade ju givetvis inte med oss något så... OCH, så tyckte hon att nu är det prefect timing för lite BAJS!
*stön*
Men farmor letar upp nån gammal binda o ett par av Tindras gamla trosor och fixar till det där. Haha! Tack o lov så skjutsade hon hem mig o Millis, så vi slapp gå hela vägen hem med bara en binda till henne! He...he.... Teo o Janne cykla/jogga hem.
Så de va hela vår eftermiddag :) Teo cykla säker 2 mil den dan... Jätteduktig!
Hemma sen va det god middag som gällde och mys i soffan med film o godis resten av kvällen.

Idag har det varit en riktig slappisdag! Vi gick tipspromenaden i fm, sen dess har det bara vart slappt! Ungarna är ute o leker nån stans. Emilia sover middag en stund till.

Är såå sugen på o nalla nåt gott i skåpet... Mmm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0