Sällskapsresan

Säger bara: Herregud! Jag ska plöja igenom alla de här filmerna varje gång jag är själv hemma om kvällarna... Såååå många sköna citat!! Här följer ett par stycken:


"Herr Storch ombeds komma till...."
-Han måste va bror med Lennart Svahn du..
-Och Karin Falk!
-Och Magnus Uggla!!

-Hur gör man om man vill ha mer juice?
-Man trycker på knappen där.
-Nähe?!
-Jo då!

-Invalido! Gracias!

-En skål för brudparet Stork.
-Vi heter faktiskt Storch!

"Ikväll får 107 svenskar gonnoré"

-Måtte djävulen ta alla fruntimmer!!





Trevlig kväll på er :)



//lillkarlzon






Och förresten, om nån vet hur f*n man lägger in klipp från youtube, säg gärna till... För jag vet inte hur jag ska göra (förutom vanlig länk då givetvis)!!!!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Under klippet inne på youtube så finns det en ruta/knapp som heter typ "bädda in". Klicka på den och kopiera texten som dyker upp. När du sedan skriver ditt inlägg så skall du klicka på knappen HTML och klistra in texten i koden som dyker upp. :P Haha, typ. :P

2010-10-02 @ 16:10:47
URL: http://xilona.blogg.se/
Postat av: Anki

Tack!!! Kunde inte fatta hur ni andra gjorde :P

2010-10-02 @ 19:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0