Så vitt o fint de blir :D

De bara fortsätter o snöa ute!! Blir så vitt o fint!!! :)





Önskar jag kunde va lika glad för övriga saker här i huset, men inte ikväll.... Blir så arg o förbannad på Janne så jag kommer då inte prata med honom på ett tag framöver! Överstolta människa!!! Man säger inte, men bo i Uddevalla då, när jag säger att jag bor här för hans skull o tycker att han kan disskutera med mig om ett alternativt efternamn om/när vi gifter oss. Men tack då... FÖR INGENTING!!!!!!!!!!!!! Så du tycker verkligen att de spelar ingen som helst roll om jag bor i u-a eller här?!?! Nene, visst, fine.. Men en vacker dag kanske jag väljer att bo där o skiter i att va här! Tänk om du kunde lära dig att tänka INNAN du pratar. För om du visste va du sårar mig när du säger såna saker. Är jag ingenting värd då?! För de e precis så de låter. "Jag bryr mig itne om du bor där. Jag ändrar inte på mig för din skull." Vilket e ju iof inte det jag ber om heller, bara ett annat namn. För om/när vi gifter oss så vill jag inte ha två namn i familjen. Tre av fem heter Nerman och resterande två heter Karlsson. Jag vill enad som EN familj med ETT namn när så sker!! Jag vill inte heta Karlsson, möjligen med C isåfall, för de är så farfar stavar egentligen, inte med K. Men Nerman vill jag då rakt inte heta. Jag kan tänka mig att byta till Helenas flicknamn Joensuu. Men ne.. Inte ens det duger...

Så då SKITER jag i det här!!!
Oj va mycke de kom ut här....
Jaja, så e de.. Det är så mkt lättare att skriva än att prata.




/lillkarlzon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0