Mjukstart på jobbet

Var där nu i eftermiddags o blev lite varm i kläderna. De har ju fått ett nytt system när man ska skicka iväg prover till Klin. kem. Och en ny hematologiapparat har de oxå. Och tur var att jag kom idag! För vi upptäckte att jag inte hade det programmet som krävs för det nya sättet att skicka informationen till Klin. kem... Hehe, inte så kul om jag hade kommit på torsdag o inte kunnat ta in några patienter på lab alls!

Usch, ska jag verkligen börja jobba mer redan! Snart är mars här och lillan ska in på dagis.. :´(

*snyft*

Tiden går för fort. Jag tittar på henne o ser hur stor hon har blivit, så medveten om allt som händer runt omkring och när man säger till henne. Hur hon spelar över för att få oss (och sig själv) att skratta.

Hon är min lilla busängel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0