I'm in a baaaad mood right now!

Janne sticker iväg själv till götet.. Fastän jag ville vart me. Både Teo o Tindra är iväg så jag kan inte åka nån stans heller. Och så har Janne min bil, så jag kan definitivt inte åka nån stans om jag nu skulle vela det....
Så just nu känner jag så här:

SKIT SKIT SKIT!!


Han ska åka o titta på två firmabilar till sig, isället för o köra omkring i de där skitbilarna har får från jobbet. Men jag hade antingen tänkt få titta in till min syster som bor i Partille o om inte de skulle gå så kunde ju jag vart en stund på Ikea.... Men de vart väl inte mening med de idag då. Inte för att jag har överdrivet mkt pengar på kontot direkt, men ändå.

Så i min frustration så förökte jag provmöblera i köket så länge.. Jag vill ju ha en vit kökssoffa samt ett vitt bord, gärna av ett rundare slag, och vita stolar till detta. Jag hittade en jättefin soffa i gbg på blocket som jag blev lite sugen på. Men de är ju så låååånga! Denna va 1,90 lång. Dock väldigt fin!! Jag mätte bordet, och det är bara 1,50 långt. Så jag behöver alltså ett större bord oxå. Men då vet jag vad jag måste kolla efter när jag letar iaf! :)
Meningen med min möblering är att soffan ska stå unde fönstret, så vi får ha bordet på andra ledden. Men om jag bara får tag på en sån där lååång soffa, så blir det väldigt tight mellan bord och vägg/köksö. Så måste klura ordentligt på detta... *Jobbigt*
Åh så tråkigt jag har de just nu. Emilia ligger o tar en middagslur iaf. Hade jag med kunnat tänka mig o göra. Nån ork till o gå här plocka o städa har jag då rakt inte lust med just nu iaf! Är alldeles för slapp för de just nu.
Hm, janne borde vara nere i gbg ungefär nu, o så ska han till ett ställe till, äta antar jag. Hmm.... Han kommer nog inte va hemma innan tre skulle jag tro. Vad skam ska jag hitta på till dess då?? Lekplatsen här börjar bli rätt tråkigt faktiskt :(




Ingen munter skrivning idag av fröken Karlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0