Gekås, Ullared

De va la skönt man åkte ner själv idag! För när jag kom ner så regna det (givetvis, så som de gjorde över allt annat här omkring) och så fanns det typ nada parkeringsplatser.. Jag fick ställa mig längst upp på taket längst bort. Försökte muntra upp mig med att de minsann inte gör så mkt, jag har ju paraply i bagagen. Trodde jag ja! Ha! Ne rå, inget paraflax där inte :( Så de va bara o gå snabbt/halvspringa ner till ingången, o givetvis ta med en vagn i farten oxå.
Jag hade vart duktig o skrivit en lista på grejer jag skulle ha med. Och jag fick med de mesta iaf. Men råttfälla uteblev visst, o borste till Millis glömde jag med. Undrar vad man ska ha lista till egentligen?!
Men som tur är så ska jag ner igen på onsdag :) Hehe... Men då blir det inte lika mycket som idag! Men notan blev inte så farlig trots allt. Hamnade på 2700:- nånting. Ja, o så plus 370:- för ett par JÄTTE snygga stövlar till mig på scorette :P Hehe, men de kostade trots allt 500 från början så.. Ska ha dem i vinter. Hon hade sålt massa utav just dem så de va poplära, vilket måste betyda att jag har vansinnigt bra smak :D Tihi!

Näe, lite kvällsmat o så TV-läge. Ungarna bums i sängen!






//lillkarlzon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0