Banankakor o kebabrulle

Jag gjorde ju en sån megamumsig banankaka förra veckan (eller om det va denna). Men den tog ju gubben med sig till jobbet. Så jag fick bara smaka en tugga. Så jag blev sugen på o göra en till! :) Igår hann jag inte eftersom vi åkte te Uddevalla på eftermiddan. Så jag gjorde den nu istället :) Ska bara svalna lite grann så ska jag ta en ordentlig bit sen! Det är banankaka med choklad i, supergott!
Klicka här så kommer ni till receptet.

Sitter här o kollar på 'Johnny, Sveriges fetaste man'. En dokumentär från Outsiders. Det är helt sjukt hur stor man kan bli egentligen! Vet inte riktigt vad man ska tro om en sådan människa. Känna förtvivlan? Ilska? Empati? Nej, jag vet inte riktigt faktiskt. Satt här iaf o kände hur banankakan började lukta gott inne från ugnen och blev helt plötsligt väääldigt hungrig!
Och då kommer min andra hälft med den brighta idén: Ska vi dela på en kebabrulle?
JAAAA!!! Åh så gott!!! De vill jag ha! :D
*shit, han väger verkligen 331kg!!*
Gudars, jag har verkligen ont i min nacke o ner i höger axel... Det är inte skönt alls :( Har suttit för mycket vid datorn... Ja just de, måste klippa Emilias naglar, (de gjorde precis de på han Johnny nu, därför jag kom på de) de är jätte långa och VASSA! Ajaj...

*8 kg viktedgång för Johnny, grattis :) De går undan här... Hehe...*
Åhh, jag vill ha min kebabrulle!!!! *suckar djupt* Han skulle ändå åka te Svenljunga för o köpa mjölk, vilket va helst slut...
*-2kg till :) OCH han klara av att gå till matsalen*

Näe, jag får väl nöja mig för idag.




Tjingeling på er



//lillkarlzon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0