And sheeeeeeeeeeeeeeeee............

Nä, de lät verkligen inte bra de där! En av de som sjunger på Idol just nu.... Daniel heter han visst. Tur man inte röstar på sån här skit :P

Annars häromkring då? Tja, har gjort jobbdag 2/2 idag :D


"Du har iallafall uppdarat dig till kockosnöt" Haha!! Bagges kommentar till Daniel, hahahaha! Vet inte riktigt vad de betyder men... :P
En liten parantes bara

Jo, jobbet va de ja. Känns grymt bra o va där! O idag gratta vi Mulle lite grann. Hon fyller år på söndag, så hon fick en present idag. Grattis till dig Barbro! :)
Och så vill jag sjunga utt ett stort HURRA!!!!! till min älskade syster Petra som fyller år idag. Puss på dig från oss alla!

Just because I love you ;)



Tja, annars e de nog rätt schletet här tror jag. Ungarna o jag har slappat i soffan under kvällen här. Janne är på väg hem. Hoppas jag... Han skulle va hemma vid åtta, klockan är just nu 20.36. Jaja..
Nä, va ska min hitt' på imorn då? Blir ett besök hos syster givetvis. Men i övrigt blir de nog inte så mkt. Får väl försöka vara ute lite innan ovädret kommer smygandes i slutet av helgen/början på nästa vecka. Ja, jag kanske kan ta en promenad med Chicago :) Ja de va en bra idé!




//lillkarlzon

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men Daniel ä ju från Uddevalla, så du får inte säga så. Tycker han har görgo röst. Men låten idag var nog kanske för svår för honom.

2010-10-15 @ 21:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0