Snart helg, om den inte redan har börjat vill säga...

Imorn kommer Mirrebus hit o sover med natt.. Tindra ska tydligen hem o busa med tvillingarna, så de blir ett barnbyte :) Kanske kanske att vi kan hämta soffan på lördag em också, då hade jag vart nöjd! Ett steg i rätt riktning på att det händer nåt där nere.. Nästa månad blir det ett uppsving på lönekontot så då vill jag börja lägga ihop till mattan som ska vara i vårat rum där nere. Soffan ska va nere vid TV:n så ungarna har nåt ordentligt att sitta i, o så kan man göra om de till säng med, de e ju ett plus :) O denna månad byter vi från Telia till Boxer på ALLT! TV, telefon och internet!

Ajajaj.. Emilia gungade på sin gunghäst.. Släpper, och trillar baklänges!!!! De gjorde nog ont... :´( Aj!
Men lite tröst från bästemor o ett par nappar så e vi glada igen :) Pluttesnutten...

Ja imorn får jag inte glömma o posta iväg Emilias overall som hon hade förra vintern.. 40 kr fick jag för den.. Tackar :) Såå smidigt med Tradera!

Undrar om man ska duka upp lite kvällmat snart kanske. Börjar bli lite hungrig. En stor chipsskål hade ju inte heller suttit fel.. Men har fått så vansinnigt mkt finnar efter att ha chokladbombat magen i ett par veckor nu.. så vore ju bra om jag skippade sistnämnda o satsa på bara vanlig kvällsmat!

Ne, vad hitta på?
Förslag nån?






/lillkarlzon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0