Snart 1:a advent

Jag fick ju köpt mig ett så jättesnyggt fat, eller en silverbricka e det väl rättare sagt, i form av ett hjärta. Jättesött!
Har nu köpt fyra vita blockljus som jag tänkte sätta där på o använda som "adventsljus" istället för den vanliga traditionella fyra vanliga på raken... Men ett litet krux, eftersom det är just ett hjärta, så är den ju automatiskt smalare nedtill och bredare upptill.. Så hur ska jag ställa ljusen?
- Tätt intill så de bildar en "cirkel"
- På snedden rätt över hjärtat
- Två och två fast lite mer isär (parvis)?


Vet inte om nån fattar det jag försöker förklara här men?! Hehe... Ni får försöka använda er fantasi!! :)
Jag får väl prova mig fram.. Undrar om jag ska försöka få ta på lite kottar nånstans och kleta på lite klister eller nåt o dutta på glitter... Finns säkert färdiga oxå.. E ju betydligt lättare om inte annat!! Har iaf några små silverbollar som jag kan lägga ut lite sporadiskt. Typ...

Ne, ta o dammsuga lite kanske, dammråttorna ropar så glatt på mig medans de ila över golvet här. Sen blir de duschen har jag bestämt, för jag luktar APA! :D





Hörs snart
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Sissi

Suck, nu påminde du mig, jag måste också städa. Och när jag säger måste så är det MÅSTE. Eriks päron kommer på besök i helgen och det ser ut som ett bombnedslag här hemma... -_- Kan man bussa katten på dammråttor tro? Så slipper jag menar jag. :P

2010-11-25 @ 22:33:11
URL: http://xilona.blogg.se/
Postat av: Anki

Sluta slappa sissi o STÄDA!!!! :P

2010-11-26 @ 21:49:41
URL: http://lillkarlzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0