Onsdag hela dagen :)

Idag har det varit en lite konstig dag... Var inne på Velins Foto i Svenljunga. Och där har det varit minst sagt två annorlunda timmar!
Det är en tjej som läser till stylist på gymnasiet och då kan man boka gratis fotografering denna veckan och man blir stylad innan :)
Vågad sminkning ska jag väl säga, men va fan... De e la bara tuta o köra! Såg en liknande sminkning hon gjort på en annan tjej, o hon såg rätt fräck ut iaf! Tuta o kör bara :D Strippa av med kläderna och på med........

Mer än så säger jag inte... Hihihihihihi!

Sen var det några lugna timmar hemma. Farmor hade passat lillan perfa, då hon sov i 2½ timme sen :) Me like that! Haha! Göra lite mat under tiden, jag var ju vrålhungrig, klockan va närmare två så.. Sen va de bara slapp resten. Kolla på Top Model (vilket jag inte får göra annars :P ) o blogga lite o annan skit :)
Alldeles strax ska jag gå o byta om till träningskläder o köra ett pass zumba! De gillar vi!!



Ta ta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0