Jo men visst

Det blev halvbra o hälla upp smeten i muffinsformar istället för den egentliga smorda och bröade formen. Men va fan, man lever bara en gång! Några hade iaf klarat sig från att rinna över.
Tror att de blir vääldigt goda iaf, är dumlebitar i smeten och sen la jag en noblesse på dem när de var klara i ugnen... Yummy!
Funderar på om jag orkar mig på en promenad ute i snålblåsten. Emilia skulle behöva sova lite med, men hon har börjat sov-vägra! Igår sov hon typ 20 minuter på hele dan och idag ungefär samma.. Båda gångerna i bilen.

Varför kommer det små pustar med kokosdoft?!?! Inte för att jag klagar, men undrar ju änna.....
Ne, på med termobrallorna o ut i snön! Kameran får nog sällskapa mig oxå tror jag :)




Todeloo så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0