Då va det vinter igen :)

Snön ligger kvar sen igår utan att blaska! O så länge de fortsätter så får det gärna ligga kvar för min del. Men börar de töa så får de gärna försvinna fortare än kvickt!
Lillskruttan har haft några kämpiga dagar med feber o slem i halsen. Har inte vart pigg alls! Enda fördelen för min del är att vi har kunnat sitta i soffan halva dagarna och mysat. Det har vi inte tid med annars, så det har vart guld!!! Igår somna hon till o med i famnen på mig. Då gick jag o la henne i våran säng o där sov hon i nästan två timmar tror jag. Sen kom hon tassandes mot dörren o ville komma ut :)

Min lilla ängel!



Hon är betydligt piggare idag. Går omkring här o leker med sina leksaker o pillar lite. Tänkte vi kunde bylsa på oss lite kläder o gå ut i snön sen. Får se vad hon säger om det. Igår låg hon bara i vagnen medans pappa skotta o sen gick dem o hämta Teo o Tindra på skolan. Och då sov hon :)



Så, blev ett litet avbrott :)
Nu har vi vart ute o skottat lite o pratat med grannarna o pussat på katter o hundar... Lite gröt o mys i soffan efter det. Men sova ska vi visst inte göra.....



Tjingeling så länge

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej vilken gullig och fin bild. Hur har du gjort den?

2010-11-10 @ 15:55:48
Postat av: Linda

Vilken fin bild!

2010-11-10 @ 16:05:29
Postat av: Anki

De e faktiskt kusin Ida som har gjort den :)

2010-11-10 @ 17:06:05
URL: http://lillkarlzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0