Bla bla

Tycker att jag borde bli mer fit nu, eller nåt efter att jag börjat träna igen.. Iaf två ggr i veckan! Inte mkt, men mer än innan! Men tycker de värker i axlar o i överarmar mer nu än innan och jag ser sämre o sladdrigare ut på benen o rumpan än vad jag gjorde direkt efter förlossningen till o med.. Visste inte att de va fördröjning på sånt där.. Inte nöjd med det!! Smörjer mig efter duschen men de verkar ju hjälpa föga.. :( Vill inte se ut som en fyrtio åring redan.. har faktiskt 16 år kvar till dess!!!!!
*snyft*


Åhh, stackars liten! En hund som blvit biten av nån orm, och han har svullnat upp i hela ansiktet. Ser ut som en rund björn i ansiktet.. Lille vän.. Hoppas de går o rädda han!
På tal om hundar så är jag lite besviken på att jag fortfarande inte har fått svar ang adoptivhundarna som jag/vi har lämnat intresseanmälan på.. Har skickat ett mejl extra eftersom jag inte fick svar på de första.. Trodde hon skulle höra av sig efter Polenresan (många hundar kommer där ifrån) men de e typ tre veckor sedan eller nåt.. Och fortfarande inget svar... :( Finns ett par riktiga sötnosar där varav jag hoppas på att en av dem skulle kunna passa här hos oss.

Ni kan gå in här o kolla.


Trevlig fredagkväll på er som kikar här idag.
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men sluta nu, du har väl nog om du inte ska ha en hund också, tror inte du fattar va jobb de är. Och du blir ju ännu mer bunden. Ska man ha en hund ska man ha mycket tid och skaffa en som inte har en massa problem i bagaget, Tänk på barnen

2010-11-13 @ 08:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0