Underbar helg med hela familjen!

Vi tog som sagt vår rosa pärla och drog vidare i hällregnet mot Uddevalla i fredags. Men inte var mitt humör sämre för de :) Packa bilen full, hämta upp Teo utanför skolan and off we go! Resan gick kanon, förutom att jag givetvis hade glömt hoppgungan som Linda O ville ha till Liam och påsen som man måste ha runt barnvagnen till brorsan... Typiskt mig! *sorry*
Väl i u-a så regnade de lite där med, men inte så farligt mkt. Jag fick lite barnledigt på kvällen med och gick på fotoäventyr tillsammans med ms Bodahl och ms Andersson på strandpromenaden. Med dessa två tjejer har man ALDRIG tråkigt!!
Ett litet bildspel ifrån kvällen:












Sen på lördag så bar det vidare mot Kurveröd får o hämta upp brorsan (mamma o Linda o Vilmis åkte i egen bil) för att senare brumma vidare mot Hedekas och moster Ebba :)
Underbart väder!! de små tullarna kunde gå barfota i gräset o de större kidsen hade kjol o shorts. Mkt skönt! Även jag lyckades få en del färg faktiskt! :)

 

 

Det var den helgen de! Bidde även en sväng in på Torp me innan vi åkte hemåt.
Snart är det dax för mig o göra mig klar för o åka o jobba kvällen på jourcentralen. Men först göra middag :)

 

Tjipp tjipp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0