Raggarfamiljen Nerman-Karlsson

Idag har det vart en riktig toppen söndag! Solen har till o med letat sig fram o vinden har inte bråkat allre värst. Tindra ville leka med en kompis på fm, så då tyckte jag det passade bra med att visa dem vad de va vi hade hämtat hem igår :)
Teo satt o spela tv-spel o jag frågade om han ville med på en sväng
-Ne, jag tror inte jag vill.
-E de säkert att du inte vill? Jag tror du vill..
-Nje, jag tror nog faktiskt inte jag det, måste jag?
-Ne, du måste inte, men jag tror du ångrar dig om du inte gör det...
-Okej då, då kommer jag...

-Whoooow! Häftig! =D

Reaktionen blev ganska bra! Ungarna blev helt tokiga i bilen! De studsade in, och de första de märkte va att de finns ju inga bilbälten!!! (Duktiga ungar :P)
Ne, den här bilen är så gammal, o då hade man inte bilbälten. Bilen är nästan lika gammal som min mamma! Haha, då var de två par ögon som tittade stort på mig!!! Haha... (Sorry morsan, haha =D) Bilen är alltså, om någon har missat det, en Cheva Brookwood -58

Lite bilder inne innifrån vår pärla
Chevan i all sin prakt Fina ratten =) Solnedgången på vägen hem från Borlänge

Pappa Janne kör... Lillans premiärtur! Glada jag o lillan

Glad Teo i häftigaste bilen! Lite cool bild på sessan Linslusen Tindra

//lillkarlzon

Kommentarer
Postat av: Sassa

Hejsan!

Mitt namn är Sassa, och jag söker just nu familjer till ett nytt tv-program som går ut på att åka på semester.

Jag undrar om du skulle kunna höra av dig till mig så fort du läser detta? Maila på [email protected] eller ring på 08-50307867.



Vänligen, Sassa

2010-11-15 @ 14:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0