Mors dag

Den 30 maj 2010 var det alltså min första riktiga mors dag. Tänker inte dra hela dan, eftersom den började skit, så tar bara det som är bra.

Eftersom jag av nån anledning har fått världens bästa sambo (på de flesta plan iaf) så har han överseende med mig och åker och fixar så vi kan ha en supermysig eftermiddag här i trädgårn allesamman. Köpt så vi kunde grilla lite gott, fika, en söt Orkidé och en egen efterrätt bara till mig; Ben & Jerry - choklad med kladdig brownie i... Bara lite gott... eller mkt! :)
Så tillslut så blev iaf min första riktiga mors dag väldigt bra. Gladast blev jag nog för Tindras lilla present. En egenhändigt komponerad gerbera i rosa och ett litet rosa kort till som det stod "Mama" på och "grattis på morsdag" i.


Lyckliga jag! De e i sådana stunder som man är världens lyckligaste människa på hela jordklotet. Det värmer så otroligt mkt i hjärtat. Hon fick en lång kram av mig o full me tårar i ögonen.

Svärmor o svåger kom förbi en sväng när de var på väg till gymet. Janne tyckte vi skulle ta en match i Kubb, tjejerna mot killarna. Helena (svärmor) hade aldrig spelat detta innan. Men va gjorde de, killarna åkte på storstryk iaf! Hehe..
Miranda har vart med oss hela helgen. O vi har haft det supermysigt. Hon gav mig storstryk i Kubb igår den rackarungen. Slagen av en nioåring.. *Hrm* Inte OK! Får öva upp mig under sommaren!

Janne står vid grillen  Lillan får sitta på axlarna  Mkt koncentrerad Anki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0