Jourcentralen nästa

Jag tror jag har haft nåt miniversion-panikattack i smyg eller nåt i helgen nu... Allt bara för de här med nya jobbet på Jourcentralen som är i annalkande. Jag har vart jättedeppig o nere o tjurig på så gott som allt.. Inte mycket muntert här inte... Tur jag har en sambo som försöker o få mig på bättre humör.

*tack hjärtat*
Ne, de e verkligen super nervöst nu inför det här. Allt är ju i regel nytt för mig fastän de e samma lokaler som min "vanliga" vårdcentral (där jag ska börja igen fr.o.m oktober). Men det är ändå ombyggt massa inför JVC så de kommer ändå va superrörigt o snurrigt för mig o hitta allt. Jag kommer infinna mig på jobbet minst en timme innan starten. Kommer ju inte ens ihåg mitt logg in för jösse namn! =/ Oh guuuuud! Jag kommer sova nada imorn natt!!!

*hjälp*

Men en sak har vart toppen med den här helgen iaf. Idag åkte jag ut till Länghem för o rida. Vilket jag upptäckte jag inte har gjort sedan den 23/1... Hrm.. Opps! O de va helt underbart o göra detta. Allt var verkligen perfekt! Vädret va underbart, Chicago va supermysig, inga hemska traktorer eller annat dumt som behövde brumma förbi oss på vägen. Allt va bara sååå gott! Han orkade till o med på sig två galloper! =) På eget bevåg dessutom. Så han tyckte nog oxå de va härligt o få komma ut o röra lite på dököttet :P Ska försöka rida i veckan igen. Gunnel lova o passa lillan i vagnen, så kan jag ta några varv i paddocken.


Natti natt säger jag o Chicago Jazz
//lillkarlzon

Kommentarer
Postat av: Märtha

Min lilla docka, du är så duktig jämt, det blir väl för mycket för dig ibland. Älskar dig, du är fantastisk

2010-05-03 @ 16:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0